وب گاه شخصیـ یک طلبه

مازنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم و آسودگی ما عدم ماست

وب گاه شخصیـ یک طلبه

مازنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم و آسودگی ما عدم ماست

توصیه ها......

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۵ ب.ظ

باسمه تعالی


معتقدم اصول توصیه مسئولین به مردم محوریت صحیح و روشنگری ندارد.

به عبارت دیگر مسئولین و نخبگان که از جایگاه خاصی برخوردار اند بجاست که در چنین وضعیتی نکات لازم در راستای روشنگری و هدایت مردم جهت انتخاب کاندیدای اصلح بیان کنند اما پیش نیاز چنین نصایح و نکاتی ابتدا شناخت ملت شریف ایران است.

شاید از ابتدای داغ شدن خبرهای انتخابات از بهمن ماه 91 تا کنون (بغیر از حضرت آقا حفظه الله) اکثر مسئولین و نخبگان نصایح کلیشه ای که شاید بصیرت خاصی را هم ایجاد نمیکند بیان داشته اند.

برای مثال جمله ای که بسیار مُد شده این است که : « مردم به شعارها توجه نکنند و...»

اولاً : با بررسی تاریخی در طول سالیان متمادی که مردم در انتخابات شرکت نموده اند هیچ گاه توجه صِرف به شعار یک نامزد نداشته اند و شاهد مثال انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری که آقای کروبی وعده 50 هزار تومانی داده بود لکن آراء وی از مجموع آراء باطله هم کمتر بود!!!

و موارد مشابه دیگر...

ثانیاً: تذکرات ، معیارها و نکاتی که رهبر فرزانه انقلاب بعنوان فصل الخطاب معیار کاندیدای اصلح بیان میفرمایند علاوه بر اهمیت آن برای ملت شریف ایران، درسی است برای مسئولین که بدانند ملت به تذکرِ چه نکاتی نیازمندند تا بتوانند اصلح را تشخیص دهند.

گاهاً حتی علمایی که جزء خطبای برجسته کشور هم هستند توصیه های کلیشه ای و نا پخته ای را بیان میدارند کانّه مخاطبان خود را کودکان نا بالغ فرض داشته که رای اولی هستند.

انتظار ملت حماسه آفرین ایران اسلامی از مسئولین و نخبگانِ ولایی این است که در بیان توصیه ها کلی گویی نکرده و نکاتی را گوشزد نمایند که بصیرت افزایی داشته و مردم را در انتخاب رئیس جمهور اصلح یاری کند.انشاالله.

                                  

                                                                                                             یازهـــــرا(س)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۵۰ آبی آسمانی
حاجی تایید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی